jeaanetteee

stressad?

Publicerad 2011-03-11 21:40:39 i Allmänt,

Jag känner mej så sjukt stressad!
och de beror på att den 4 juni ska min syster och tommy gifta sig, och jag har ingen klänning än!

Jag vet, jag vet att det är flera månader kvar, me jag är en kontrollfreak så jag vill ha allt klart på en gång!
Jag hatar att vara ute i sista stunden!

Så hela min lunch gick åt till att leta klänningar i princip!
Jag hittade endel snygga, endel fina och en del helt okej!

Men jags ka skicka över bilderna till syrran och fråga va hon tycker!
Sen måste jag rådfråga martina när hon kommer förbi sen, om hon gör de.
Hoppas verkligen!! :)

Annars idag så har jag lekt lite hemmafru.
Städat, lagat mat, bakat, ta hand om posten och sånna skit roliga saker! ;)

Självklart var jag ju bara tvungen att kolla på101 sätt att åka ur en gameshow!
Och bara enbart för att jockiboy sket ner sej!
JAg trodde jag skulle avlida av skratt!
Och mamma satt o tjöta i telefon samtidigt så hon började asgarva för att jag skratta så! :P
hah aa, de va roligt!

JAg lägger ut mina favoritklänningar här så får ni se :)


Jag tycker den här e skitfin,
men passar verkligen brunt på ett bröllop?




Min favorit! men även här tycker jag att den är lite mörk!


Den här tycker mamma jag ska ha, men de e jättefin!



verkligen så jävla fin! men är det inte mer en partyklänning?
kanske passar mer till möhippan?



Sist och minst! men den är ju så söt!
Militärrosa va den färjen jag ville ha först!



Jaa, som ni märker kan jag inte välja!
Så vi gör som så att jag köper alla klänningarna så byter jag eftersom på bröllopet sen ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-12 09:39:09

alla var söta, men jag tycker att du ska försöka satsa på den 2:e eller den fjärde.

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-12 09:55:29

den ljusrosa såklart förstår du väl !!!!

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-12 11:19:36

den ljusrosa ska jag beställa i vilket fall som helst.. den ska jag ha i sommar!! :) Men jag är väldigt sugen på 2:an faktiskt! :)

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-12 11:56:11

jaa den var också väldigt fin :) från bubblerummet eller ?

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-12 13:42:42

nej, haléns faktiskt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela