jeaanetteee

11-11-11

Publicerad 2011-11-11 12:25:52 i Allmänt,

haha bara måste säga att jag kom på att bilddagboken finns!
Asså jag har inte varit inne och kollat där på år och dar.
Så jag bestämmde mej för att kolla vad fan man har skrivit igentligen!
Käre gud säger jag bara!

Men i alla fall så hitta jag ett litet test, har ju ändå inget att göra så ;)

 

VAD FÖR SORTS BARN ÄR DU?

[  ] pappa
[x] mamma
[ ] styvmamma
[x] styvpappa
[ ] stysyskon
[x] bror
[x] syster
[  ]  brorson/brorsdotter
[x] systerdotter/systerson
[x] Har husdjur
[x] mer än 4 kusiner
Antal: 7.

[x] telefon
[x] badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[x] badkar
[ ] gästrum
[x] dator
[x] egen tv
Antal:6.


[x] en halvbred säng .
[x] mer än 4 par skor
[x] klocka
[] xbox
[] gameboy
[] gamecube
[] pokerset
[] basketkorg
[] pingisbord
Antal:3

[x] nattduksbord
[] stereo på rummet
[x] cd spelare
[x] sommarjobbat
[/] shoppar en gång i veckan
[x] har dyr parfym
[x] MSN
[x] kamera
[x] mobil
Antal:7,5.

[x] scooter/moped/fyrjuling
[] keyboard
[] gitarr
[] annat instrument
[x] rest utomlands
[x] rest till Europa-ja, jag bor ju här:P
[] har 1000 £ ?
[x] träffat en kändis
[x] dyra smycken-en ring, :P
[x] platt/locktång
[] varit i hawaii
[] ASIEN
[] AFRIKA
[] USA
Antal:6.

[x] hemmagjord mat nästan varje dag
[x] suttit i en limosin
[] helikopter
[x] egen laptop
[x] egen dator
Antal:4.


[x] föräldrar har bil
[] husbil/vagn
[] jag har bil fast inte än får köra.
Antal: 1.

Antal samanlagt:34,5.

Antal tillsammans:
1-15 Ghetto barn
16-25 Vanligt barn
26-35 Bortskämd- jaha, det kan jag väl inte riktigt hålla med om..
36- klassens snobb barn

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela