jeaanetteee

26 November

Publicerad 2011-11-26 16:08:38 i Allmänt,

Nu har jag jobbat litte igen då :)
Som tur va så fick jag skjuts av bästa martina hem sen,
Jag har ju fan skrapat upp hela jävla hälen!
Så de va allt gött att få åka bil hem :)
Tack kära du! <3

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar, sen ska
jag hoppa in i duschen.
Sen tar jag lördag! :)

Längtar tills på måndag,
för då ska jag och martina åka till Örebro
och inhandla alla julklappar till alla människor
vi ska köpa ihop till!
Gött att få de bekymmret ur världen :)

Nu, Middag! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-11-26 18:52:39

men kära kompanjon det var såå lite så ! :)<3

ska bli supermysigt på måndag tycker jag ! en heldag igen, fan vad mysigt :)

du måste komma hit och se hur fin lägenheten blev också ! verkligen skitmysigt ! :) <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-11-26 19:05:56

jaa! men jag kommer förbi när du e ledig i veckan! :D mys myyyyyys!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela