jeaanetteee

23 September

Publicerad 2011-09-23 10:49:52 i Allmänt,

Goooooooood morgon!
Hoppas ni alla sovit gott, det har i alla fall jag gjort :)
Jag tog en sovmorgon tilll hela 9.00  :)
Jag ska upp och jobba både lördag och söndag så jag tänkte
att jag tar min sovmorgon i dag i stället..

Och sen mina kära har jag fått en ny frukost drog.
Nämligen havregrynsgröt och hemmgjord lingonsylt!
Fasen va gött de e :)

Usch, nu kom den sorgligaste låten i hela världen på radion. tears in heaven.
Usch, jag börjar nästan alltid lipa när jag lyssnar på den. Mesigt va? ;)

Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag och emma ner på stan och äta lunch och kolla i affärer :)


Inge mer Håkan Hellström på PIP i Karlskoga!
Sorgligt fan!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela