jeaanetteee

10 April

Publicerad 2012-04-10 20:13:50 i Allmänt,

Är sjuk!
Passar så jävla bra med tanke på att jag ska flytta i helgen!
Va e de för jävla påhitt?!
Universum spelar mej ett spratt..
Kanske är meningen att jag ska bo hemma hela livet?!
Ehh, nej! det tror jag inte.

Så för tillfället lever jag på halstabletter.
Tur jag är någelunda pigg i alla fall, så jag kan packa.
Har packat ner allt i mina 2 byråer.
Alla mina kläder i ena garderoben och lite kläder ur den andra garderoben.
Så mitt rum är nu i ännu mera kaos än innan.
Men skitsamma!

Nu börjar det kännas verkligt!
Att jag verkligen ska flytta.
Lite skrämmande men samtidigt jätte roligt!

Jag kommer nog känna mej sjukt ensam.
Men, men!
Jag är 21 år gammal, det är på tiden att jag hoppar ur boet och
provar mina vingar!
Jag är ju för fan vuxen, jag klarar mej på egen hand! :)

Vill passa på att tacka min fina vän Martina som verkligen ställer upp för mig!
Utan dej skulle jag inte kunna flytta!
Eller jo, det skulle jag. Men jag skulle få bära allt själv mellan lägenheterna.
Vilket skulle bli lite tugnt då en soffa väger några kilo ;)
Tack vännen!! <3

Vill även tacka Erica Sundin och Emma Fors för att ni är mina vänner!
Och erica, jag är sjukt stolt över dej också!



Älskar er mina fina och bästa vänner!!! <3

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-10 21:36:01

Är så glad att du är min vän. Du är en så fin människa ska du veta! <3

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-10 22:26:26

ååh <3 klart man ställer upp ! det gör ju du alltid för mig. Tack för att du finns ! <33

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-04-11 10:40:26

puss på er finingar!!! <3<3<3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela