jeaanetteee

11 April

Publicerad 2012-04-11 15:33:02 i Allmänt,

Är fortfarande sjuk, hmm!
Har inte tid med det här!!!

Har i alla fall packat ner nästan alla mina kläder nu.
Ska börja packa ner lite olika saker jag samlat på mej genom åren nu tänkte jag!
De va så kul när jag packa ner kläderna för då hitta jag en jacka jag hade glömt att jag köpt!
Bra, då har jag ännu en vår jacka :)

Har ialla fall på en av mina favvofilmer i bakgrunden, Rapunzel!
Älskar den filmen fast jag är 21 år :P

Vill än en gång tacka mina fina vänner som ställer upp och hjälper till med deverse inför
min flytt!
Ni är så bra!!
Ni är så snälla!
Jag har verkligen tur att ha så fina vänner som ni!
Och jag är verkligen glad för att ni vill hjälpa till, skulle inte klara det för 5
minuter på egen hand!
Puss på er!!!

Åter till packandet!!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-11 15:51:52

Bara att du hör av dig om du vill ha hjälp i packandet.. Det är inge kul att göra själv :-P puss <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-04-11 19:26:52

Det är lugnt! har fått ner de mesta nu! Men du jag flyttar in på lördan i stället för på fredagen, så jag hör av mej till dej när du kan komma förbi om du ville se :) <3

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-11 20:27:14

Ja okej. Men det blir bra :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela