jeaanetteee

15 April

Publicerad 2012-04-15 22:57:40 i Allmänt,

Hallu, Hallu!!

Nu är snart alla saker på plats i mitt nya hem!
Fixat och donat i 2 dagar!
Men jag kommer verkligen trivas..
Skitmysig lägenhet, älskar den!

I morgon ska vi måla om hallen så den blir vit och fin!
Tapetsera och de blir nog efter hand, för de måste mamma göra för jag kan inte :P

Nu är jag så jävla trött, så nu ska jag sova några timmar tänkte jag.
Sover hemma hos mamma då vi ska måla och jag inte vill sova i målar lukt.
Kanske till och med är farligt?
Jag vet inte :P

Vill verkligen tacka Martina, Nicklas och Tobias som har hjälp till att flytta
allt!
Vilken jävla tur att Tobias hjälpte till och bar för annars så hade det nog gått åt helvete!
Några saker va jävligt mycket tyngre än va jag trodde!
Så de va bra att de fanns 2 killar tillgängliga!
Tusen tusen tack!!!

Och Martina som har kört runt på mig runt hela karlskoga, hjälpt till med ALLT!
Tusen tusen tusen tack kära kära vän!
Du är bäst bäst bäst!! <3

Och nisseponken som har fått gjort allt de äckliga och svåra!
Jag vet att du hatat de men de betyder asmycket för mej! <3

Så verkligen tack, tack, tack, tack för all hjälp!!!!

Nu ska här sovas!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-16 21:08:04

för mig är det självklart att hjälpa dig ! vad som helst, när som helst ! <33

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-04-17 09:14:39

Söta du!! call and i be there! thats whats friends are fore!! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela