jeaanetteee

20 April

Publicerad 2012-04-20 13:47:46 i Allmänt,

Sitter just nu hemma hos mamma!
gött att komma hit och få lunch :P

Min dator är ju fortfarande här då jag inte fixat mitt bredband än.
Så därför blir min blogg lite ointressant!
Alltså så kan jag inte uppdatera lika ofta..
Men såfort datorn är hemma hos mig så blir det som vanligt igen!
Man känner sig lite naken utan datorn, inge bra!!

Jag och martina har ju blivit handlingskompisar!
Gött att ha nån att handla med, så jävla tråkigt att gå på maxi ensam!
Och martina lyckas nästan jämt göra nått klantigt så jag skrattar som en tok!
Kul, kul :D

Och så måste jag ju berätta att de blir typ kusinträff för alla kusinerna på mammas sida på min inflyttnings/födelsedagsfest!
Alla utom kanske en kommer, och kommer han så är alla där!
Skit kul!!!
Och bea ska fixa välkommstdrinkar till alla och nått snack tror jag med hon sa.
Alltså jag längtar som en tooooooooook!!!!!! :D
Alla mina fina vänner och min familj kommer vara där!
Kan verkligen bara bli succé! ^^,


Ikväll blire lugnt!
Ha en bra helg!!! :D

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-04-20 15:55:38

Jag längtar verkligen jättemycket till din fest. Ska bli så himla kul :-D

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-20 17:41:37

bra att jag kan roa min omgivning, då är man ju bra på nått :D japp, mycket roligare att va två o inhandla nödprovianten i ala fall :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 20:40:30

vart blev lägenheten? upp med bilder? :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-04-22 21:49:22

Och du är?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela