jeaanetteee

19 Augusti

Publicerad 2012-08-19 10:37:52 i Allmänt,

Hade tänkt mej en sovmorgon i dag, men tjii fick jag!
Vakna klockan 8, pigg som en lärka!
Jaa, kul! :P
 
I dag är det i alla fall dax för storstädning på 32:an, alltså hemma hos mej ;)
De va ett tag sen jag städa på riktigt så nu börjar ja bli irriterad!
Rensing av garderober och byråer, skåp och städning och ugn och spis!
Gött!
Passa ju jävligt bra en tråkig dag som denna :)
 
Drömde även en skitigt bra dröm!
Jag hade fest här i min lägenhet, och vem går utanför mitt fönster?
Jo, Andreas Wilson!
Guds gåva till alla kvinnor och män!
Och jag pekar på honom och skriker "men det är ju du!",
han vänder sig om, pekar på mej och skriker "men, det är ju du!"
Sen springer han fram till mej och bara kramar mej!
What!!!!!!
Festen blev ju för jävla bra!
Och behöver jag säga att jag vakna med världens största leende i fejjan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela