jeaanetteee

kvällen!

Publicerad 2012-08-17 23:04:15 i Allmänt,

Haft en skitnajs dag fan! :)
Köpte en fin stickad eller virkad(vet inte vad)
tröja från jon&jonna för halva reapriset!
Värsta kapet :D
 
Sen har jag mest bara softat med mamma, suttit ute på balkisen och gått promenad :)
Skön dag med andra ord!
 
Hörde sen att den stackars pojke som försvann i veckan hittades avliden!
Stackars, stackars familj!
Kan inte förstå hur hemskt de måste vara att förlora en bror, son, kompis osv.
Livet kan ta en fruktansvärd vändning!
Så vill bara passa på att skriva här till min fina familj och underbara vänner att ni är bäst och jag älskar er!
 
Nu ska jag snart sova så jag orkar upp på jobb i morgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela