jeaanetteee

12.12.12

Publicerad 2012-12-12 12:35:29 i Allmänt,

Får vi se om det händer nått speciellt i mitt liv i dag då eftersom det är den 12/12-12 i dag.
Säkert inte, men man kan ju alltid hoppas!
Kanske har tur och träffar min drömprins ute på gatorna i Karlskoga i dag.
Eller inte, det har ju inte hänt förr så varför nu?
Nej, jag ska ju till Norge i vår så jag får se till att haffa honom där i stället ;)
 
Igår blev det en liten spontanare till Örebro för att se premiären av the hobbit.
Jag är ju inte det största fanet av Sagan om ringen, så mina förväntningar va ju inte skyhöga direkt!
Men den va faktiskt riktigt bra!
Sjukt mäktig, och sen blire det ju bättre när det är 3D med tycker jag :D
Så nu känner jag att jag faktiskt längtar till nästa år när den andra filmen har premiär, och så ska väl Mikael Persbrandt vara med! kul :D
Så den tycker jag allt ni ska se :)
 
Nu ska jag borsta ur mitt fina hår, sen ska jag kanske gå bort till mamma en sväng.
Måste få gosa lite med min hund känner jag :)
 
Sjukt snygg eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela