jeaanetteee

14 Februari

Publicerad 2012-02-14 21:18:08 i Allmänt,

Alla ♥ dag i dag!
Hoppas alla haft en fin och bra dag!!

När jag gick upp i morse så möttes jag av ett fint kort som mamma gjort till mig
som stog på bordet i köket och sen lite hjärtan runt!
Hon är allt bra snäll när hon vill ;)

Sen startade jag dagen med att dra ner på stan med bästa Martina,
Köpte en fin ros, en sten med fina ord på och ett kort
till min fina mamma!

Sen har det mest varit lugnt!
Tvinga på min hund mitt halsband som hon faktiskt passa riktigt bra i!
Och de verka som att hon gilla de också!
Men hon får bara låna halsbandet i fall hon är snäll ;)

Nu på kvällen blev de en promenad, och då mötte vi nicklas och martina!
Så de sluta med att vi va ute och gick i 1 och en halv timme!
Riktigt jäkla gött! :D





Nu ligger min lilla bebis och sover så gött! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-02-15 09:41:24

mycket bra dag ! och ödet att vi stötte på varann så där på minuen :) himla skön promenad med min trogna följeslagare <33

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-02-15 10:31:55

ja eller hur!! värsta ödet ju!! :) haha asgo kvällspromis!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela