jeaanetteee

23 Februari

Publicerad 2012-02-23 16:56:50 i Allmänt,

Nu är min vecka gjord!
Nu tar jag helg, förutom att jag ska jobba 4 timmar på lördag.
Annars är det lugnt i helga!
Att jobba natt va helt okej, de va rätt så lugnt dom här
nätterna som jag har jobbat så avskräckt är jag inte i alla fall :)

Underbart jävla väder i dag i alla fall!
Vårkänslorna spritter i kroppen! :D

Kolla på lite gamla bilder och blev lite nostalgisk!
Vi har ju haft så jävla kul!!
Men alla växer upp och (tyvärr måste jag säga) ibland växer ifrån varann!











♥♥♥
Fina vänner ska man ha! :)


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-02-26 09:13:07

Hahha vilka gamla bilder! :P Va het man var då. =)

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-02-28 21:56:36

ellerhur! och de blir ju bara bättre med åren! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela