jeaanetteee

1 Januari 2012

Publicerad 2012-01-01 13:19:25 i Allmänt,

Så va 2011 slut då!
De har varit ett bra år, och jag bara hoppas att 2012 blir mist lika bra :)
Precis som jag gjorde förra året tänkte jag sumera mitt 2011 lite.
Inte för att det har hänt så speciellt mycket, men lite har hänt i alla fall :)

Det hände väl inte speciellt mycket innan Martina fyllde 21.
Då blev de fest i Rosensjö, och de med besked.
Den dan sluta med att hon blev utslängd från Wickan,
sorry att jag skriver de martina, men de e ju sant ;)
Och de va för jävla roligt att se vilka olika påhitt du gjorde för
att få komma in igen.





Sen blev de ju Valborg!
Och de blev självklart fest!
Jävligt roligt :D
Den festen sluta med att nicklas låg på golvet med rödsprängda ögon!
KUL!! :D





Den 7 Maj vankades de möhippa för syrran.
Kul, då jag aldrig vart på möhippa förut.
Och att dra ut i stockholm, oväntat ställe att dra ut på!
Jag menar hur kul är det att bli upraggad av gubbar som vill dansa bugg? haha
Men ärligt, de va kul :D
Alla utom jag, och mina kusiner Elin och Sara drog hem vi 24.
Och när klockan slog 24 fyllde ju jag 21 år.
Så då firade vi mej lite också :D


Sen blev de ju bröllop också, såklart :)
Jättefint, och vilken fest!!
Kul och parta med mormor lixom ;) haha skitkul!!! :D
Dagarna efter va ju jag och mamma barnvakt.
Som ni vet blir man ju lite känslig för höga ljud när man är bakis.
Och de blev de ju gott om när man har en 1-åring hemma.. :P




Kusinen Elin tog studenten, och jag blev bara lite avundsjuk ;)






Bästa Emma Fors tog körkort!! :)


Och självklart blev de PIP!


Sommaren sprang förbi snabbare än vanligt!
vipps så va de höst igen.
Och höst betyder Ullared med min martina :)


Den 29 September kom och jag,
Jeanette Christina Carlstedt Apell fixa det jävla körkortet!!! :D



Hösten 2011 va jag med om den galnaste festen i mitt liv.
De börja lite oskyldigt hemma hos martina och slutade med en "walk of shame"
som emma säger.


Erica och Mike flytta ihop och de blev inflyttningsfest :)


Halloween titta förbi. Tyvärr så jobbade nån så de blev ingen
halloweenfest på den dagen, men vi firade 2 veckor senare.
Och de gjorde ju inget, de blev awsome! :)


November och December bestod mest av jobb för min del.
Eller bara jobb, plånkan gillar ;)
Men julen kom, självklart jobbade ju jag, men jag va hemma lite i alla fall.
Och det är så härligt att ha hela familjen samlad :)



Och i går va de nyår!
För min del började hos martina och nicklas med lite mat :)
Sen fixa till nyårsfrillan :D
Sen blev de fest hos mike och Erica! Jättekul! :D
Men Martina var saknad!
Nicklas och Andreas hade köpt värsta raketerna, asfint!!
Tyvärr blev de inga bilder, ni får va glada i alla fall ;)



De va mitt 2011 de. Nu välkomnar vi 2012 in genom dörren!
Hoppas du blir lika rolig som 2011 var ;)

Gott Nytt År!!!! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-01-01 15:08:42

haha vad gullig summering, jag håller med om allt, helt crazy year ! saknade dig med igår, men vi tar igen det nästa år i Sälen ! <33

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-01-01 15:50:19

haha åå :) nästa år blir det pulkabacken för oss i sälen!! och sprit i stugorna!!! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela