jeaanetteee

12 Januari

Publicerad 2012-01-12 18:16:08 i Allmänt,

De e fasen fredag i morgon!
Jävel va snabbt den här veckan har gått! :)
Tyvärr har jag inget inplanerat till helgen, men nått blir det i alla fall, de brukar bli så i alla fall :)
Och om några veckor blire inflyttningsfest hos emma!
Och de gillar jag! :D
Vet inte vad som hänt med mej på senare tid men jag är partysugen hela jävla tiden :)
Bra för mej men inte för min lever ;)

Aaa, nej, nu ska jag hoppa in i duschen tror jag!
Va dessutom på stan en sväng i dag och bestämmde att jag ska köpa ett silverschampoo
när jag har fått min lön.
Mitt hår e typ gult igen, inte så jätteläckert direkt :)

När jag duschat klart ska jag nog kolla resor, kna ju inte boka nått för jag har ju inga pengar.
Men man kan väl få drömma sig bort lite :)



Jäklar va fina bilder man tar när hjärnan har semester! :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-01-13 12:18:30

Det ska bli gött med fest igen! Haha..värsta partyjudarna ju! :-P

Postat av: Erica

Publicerad 2012-01-13 12:19:43

Det ska bli gött med fest igen! Haha..värsta partybrudarna ju! :-P

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-01-13 14:44:23

eller hur! vi e ju dom bästa partybrudarna me!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela