jeaanetteee

23 Januari

Publicerad 2012-01-23 18:05:16 i Allmänt,

jäklar va dagarna springer sin kos!
Snart äre februari, och snart är det vår igen!
Jag längtar, jag tycker nig bäst om våren tror jag!
Sommar är ju såklart helt underbart, men vår, det är så speciellt!
Alla, eller jag i alla fall blir så glad!
Aja, nog tjatat om de!

Dag blev de tacolunch hos nicklas och martina!
Lite fruktsallad på de och spel på de!
Bra dag! :D

Kom även på att jag nog vill till stockholm när jag fyller!
Jag fyller på en tisdag, men antingen helgen innan eller efter!
Jag vill till grönan, och man ju faktiskt bara åka över en dag.
Aaa, vi får de vad som planeras in i agendan! ;)

Apropå agenda så har jag 4 roliga saker att se fram emot!

* Örebro med emma på fredag och SHOPPA!!!
* Säffsen nästa fredag
* Kryssning!
* Ullared!

Känns fint, känns bra! :)



Moster Fanette(som jag heter enligt Leah) och en liten
pluttig Leah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela