jeaanetteee

29 Januari

Publicerad 2012-01-29 13:06:54 i Allmänt,

En mycket bra helg för fröken Carlstedt!
I fredags blev de örebro med shoppning med Emma!
Köpte 2 tröjor från MQ, bra rea där :)
En vår jacka från Gina
Och silverschampoo, så blir nog mitt hår lite finare :)
Prova schampoot i morse och jag märker redan att lite gult är borta, skönt!

Sen på fredagskvällen blev de fredagsmys hos nicklas och martina.
Dom hade köpt nått skrivbord och nisse höll på att bli galen så tur mamma va där! :)
Så blev de monopolspel och choklad fondu när mamma och nicklas var klara med skrivbordet :D

Igår starta jag dagen med en långpromenad med martina och vovven!
Så jäkla skönt!
Sen blev de lite filmtittande, fläskfilé tillagning och vid 22.30 blev de diskobowling i Örebro
Skitjävla kul!!

Nu har jag precis installerat högtalarna till datorn jag fick av nicklas, helt ensam!!
Men de va inte så svårt! :)

Nu ska jag städa!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-29 17:39:23

När ses vi? Länge sen nu ju! :-P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela