jeaanetteee

6 Januari

Publicerad 2012-01-06 11:22:13 i Allmänt,

Vilken jävla match de va i natt!
Satt fan på helspänn hela sista perioden, och sen när de blev
förlängning, ja då va jag redo att börja tjuta nästan.
Men så äntligen slängde han in pucken i målet!
Så jävla bra!!!!!!!!

Men seriöst, va jävla bra dom är.
Och dom är ju små barn ju för fan!
En stor jävla eloge till dom för att dom är så jävla bra!
Shit va stolt jag är nu :D

Och bra för mig så va nicklas här hos mig och kolla matchen, så jag slapp kolla ensam.
Bra att ha en bror ibland ;)
Tur man har nån som kan förklara lite för en :P



Tror ni inte Stefan Liv sitter i sin himmel och är asstolt över
våra små pojkar som tog fucking VM-GULD?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela