jeaanetteee

skit intressanta frågor om mej ;) haha

Publicerad 2012-01-18 21:59:52 i Allmänt,

Namn: Jeanette Christina Carlstedt Apell

Ålder: 21

Längd: 1.64

Sko-storlek: 38

Född: Härnösand

Bor: Karlskoga

Gör just nu: bloggar och kollar film :P


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Oftast glad, lite smårolig och försöker alltid ställa upp.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lite grinig när jag är trött(som en bebis;), seg och skitvelig ibland!
 


 

Vad är du rädd för: äckliga ormar och att jorden ska gå under :P

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Oj, det vet jag inte :/

Det roligaste jobbet du haft/har: Jag har ju inte haft så många jobb, men jag trivs jätte bra på Löt. De är roligt :)

Har du körkort och egen bil:
 Körkort ja, bil nej!

När tod du ditt körkort: När jag var 21

När grät du senast: Igår kväll när jag kolla på " jag saknar dig"

När skrattade du senast: För nån timme sen på jobbet :)

Vem åkte du bil med sist: Emma tror jag

Vem åt du mat med sist: Maria på jobbet :)

Vem sov du hos sist: I emmas nya lägenhet i helgen

Vem sov hos dig sist: De kommer jag inte ihåg :/

Vad var du rädd för när du var liten: Säkert för jätte mycket olika saker. Men de jag kommer ihåg är at jag va jätte rädd för traktorer.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör, flygvärdinna eller sitta på konstor med viktiga papper och stämplar.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig, bara vårdcentral.

Värsta smärtan du råkat ut för: Har nog aldrig haft såndär riktig jävla smärta.. enda jag kan komma i håg var när jag klämde mitt finger i min mosterst ytterdörr. klämde de så att köttet syndest. De gjorde fan skitont! Annars inget speciellt!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
 I nuläget är det fortfarande mitt körkort :)

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det finns en person som svikit mig på alla tänkbara sätt. Jag bli alltid förbannad och ledsen när jag tänker på honom!

Har du någonsin sportat: Kan jag inte påstå..

Någon du ser upp till: Mamma

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, nycklar, mobil och alvedon/ipren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela