jeaanetteee

29 Juli

Publicerad 2012-07-29 22:57:41 i Allmänt,

Äntligen, äntligen, äntligen är min jobbhelg slut och jag får sova i morgonbitti!
Fy fucking faan va gött de ska bli!!
 
Efter jobbet så fråga m-l om inte jag kunde följa med henne till maxi, och eftersom jag är en så god själ så hänka ja!
Tur de för jag skulle ju ha räkor, sen hitta jag massa annat gott också!
Fasen va lugnt och gött de va att handla vid halv 10, inte en käft på affären typ! :P
 
I morgon blire Örebro med min bästaste Martina!
Lunch, tjejsnack och shopping, kan inte bli en bättre dag!
Ska dock inte köpa så mycket eftersom det är ullis snart! :)
Bara lite kläder tror jag :D
 
Nu sk ajag krypa till kojs!
 
God natten!!!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-30 09:23:13

mycket mycket trevligt :D

Postat av: Erica

Publicerad 2012-07-30 16:09:37

Vilken härlig bild på ett par härliga människor :-)
På lördag ska vi ha såååååå jävla kul :-D

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-07-30 22:52:18

Jaaaaaaaa!! jag är taggad!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela