jeaanetteee

23 Juni

Publicerad 2012-06-23 23:54:54 i Allmänt,

Så va då midsommar helgen över!
Min midsommar blev som vanligt, jobb!
Men innan blev det lunch hemma hos mamma med familjen, sen jobb, sen lite lätt grillning på kvällen!
Blev ju dock en jäkligt tidig kväll för mej eftersom att jag jobba i da! :)
 
Efter jobbet i dag skulle vi egentligen ut och grilla någonstans vid karlsdal, men himlen öppna sej ju och ned föll regnet som ett fucking brev på posten!
Så vi fick grilla hemma hos mamma i stället!
Men det blev lika bra de :)
 
Kom just precis hem, och såg att de va "en på miljonen" på tv. Kul film :)
Kollar nog på den tills jag verkligen inte orkar längre ;)
 
Bästa Martina, tack igen för du fick mej att samla ihop hela mej igen! Inte så många som skulle våga sej fram till en person som är i uppror!! ;) haha
<3 och en stjärna i boken från mej till dej! <3 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-24 09:06:29

så lite så vet du, bara man är beredd med kravallstängsel och hjälm så går det bra ;) haha nejdå, klart jag ställer upp för dig ! <33

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-24 10:08:01

haha jaa! men är jag arg så är jag arg!! :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela