jeaanetteee

24 Juni

Publicerad 2012-06-24 23:09:47 i Allmänt,

Har haft en sån vanlig söndag som man bara kan ha!
CSI-maraton hos Martina+ lunch och chokladmousse till efterrätt!
Sen blidde de en powernap i deras soffa, hahah herregud! ögonen verkligen bara stängde sej i en kvart eller så!
Men de va skönt faktiskt, för jag va jättepigg när jag vakna sen :)
 
Sen åkte vi ut mot karlsdal för att hitta en grill vi kunde grilla vid, men de gick inge vidare!
Så de fick bli köttbullar och färskpotatis till Eva&Adam i stället!
 
Och jag kom på att filmen "äntligen midsommar gick på tv, så den titta vi på!
Den va ju lite smårolig :D
 
Såå jaa, en typisk vanlig Söndag!
 
Den här veckan har jag "semester" skönt som fan!
Nu sk ajag sova, för jag är trött!!
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-25 12:58:34

snell hest !

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-27 12:50:42

fin heeeeest!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela