jeaanetteee

still 5 Juni

Publicerad 2012-06-05 14:27:34 i Allmänt,

Jag har skit tråkigt just nu!!

Hur bor du: I en egen lägenhet i Karlskoga
Brukar du komma i tid: Njaa, ibland så :P
Hur lång är du: 1,64
Kan du laga mat: Joo, det tycker jag väl jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du: som usk:a
Vad har du på dig just nu: bagiga byxor och ett linne
Har du någon fobi: inge fobi direkt, men jag har väldigt svårt för ormar!
Hade du en bra kväll igår: har haft bättre kvällar! 
Vilket är ditt senaste inköp: Mat
Din favoritdryck på morgonen: Juice!!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: min lön :P
Har du sovit i din egen säng inatt: japp!!
Vad hade du sönder senast: högtalaren på min mobil!
Vem snackade du med senast: Mamma tror jag :P
Varm favoritdricka: Hmm, dricker inte så mycket varmt men i så fall får det bli varm oboy på vintern :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN!
Alkoholhaltig favoritdricka: olika cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: oj, det kommer jag inte ihåg!
Saknar du någon just nu: jaa, min vovve!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: många vet nog inte hur otroligt kort stubin jag har, så om man vill få mej irriterad så lyckas man nog ganska fort!
Räcker med att tjata lite på mej!
Någon jag stör mig på: Just precis nu stör jag mej faktiskt inte på någon!
Intressen: umgås med familjen, vänner, festa, hitta på roliga saker!
senaste person du kramade: måste ha vart sirpa på jobbet :)

Senaste person du ringde: Mammsen
Senaste person som ringde dig: emma
Vad drack du senast: apelsinsaft! :D
Vill du ha barn: självklart! :)
Längtar du till din nästa födelsedag: har precis fyllt, så egentligen inte!
Har rakat dina ben någon gång: haha nej, aldrig!!
Är du sugen på något nu: åt precis lunch så jag är mätt :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inte en enda!!
Använder du hudkräm: absolut!!
Attraheras du av män med skägg: njae, vet inte. kanske inte om han har en hel skog i ansiktet. Men det beror på hur han ser ut annars, om han är snygg så är han nog det i skägg också ;)
Micro-pop eller poppa själv: oftast micro
Brukar du baka: förut gjorde jag de, inte nu längre! jag har sånt litet kök så det får typ inte plats :P
Röstade du i det senaste valet: nepp, glömde bort de!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej, egentligen inte! men det är på god väg :)
Vilken låt lyssnade du senast på: I'm in love!
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: alldeles för mycket saker!
Har du pengar på mobilen: jaa

















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela