jeaanetteee

11 Maj

Publicerad 2012-05-11 11:34:56 i Allmänt,

Sitter här i min onepice!
Har tagit en paus i mitt städande.
De va fasen mycket att städa insåg jag nu :P
Men de är gött när det är klart sen :)
Och lite småkul att städa när man har musiiiik :D

Nu ska jag bara dammsuga och städa badrummet så är jag färdig sen :D

Och har min gosiga vovve hos mig i dag, myyyyyys!
Hon har gosat ner sig i min säng, ligger och sover som en nyfödd bebis!

Ikväll kommer kära syster och kusifinerna sara och elin.
Då blire middag och fredagsmys hos nisse och martina.
 
och i morgon anländer Sofie och Sanna också till Karlskoga!
:D

Nepp, lika bra att fortsätta städa så jag blir klar någongång!! :)

Trevlig helg på er!!!
Det ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela