jeaanetteee

18 Maj

Publicerad 2012-05-18 11:00:36 i Allmänt,

Slog upp mina blå vid halv 7!!!!? Men kände att nej, så tidigt kan jag inte gå upp
om jag är ledig.
Så kvart över 10 sträkte jag mina ben över sängkanten och hasa mej ut i
till vardagsrummet!
Seg? inte mer än vanligt ;)

Sen blev de frullebulle, nybakta bröd, muums! :)

Sen blire en jobbkväll för 3 kvällen i rad!
Men pengar in gillar vi ju så :)

Sen har jag absolut ingenting inplanerat i helgen!
Suger så jävla hårt!!
Men, jag hoppas på att det blir fint väder för då knallar jag nog bort till mamma
och lägger mej på balkisen och blir brun hela helgen lång!! :)
Inga fel med det!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-05-18 15:25:53

fin uppdatering där, det gillas ! vilka babes på bilden också ! :D:D

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-05-18 20:57:55

hahah jaa!!! underbart heta om inte annat!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela