jeaanetteee

2 Maj

Publicerad 2012-05-02 19:25:02 i Allmänt,

Tjaaaaaa!!
Sitter just nu hemma hos martina för jag har fortfarande inte tagit hem min dator.
Men nu har jag i alla fall fixat bredbandet, så nu är jag i alla fall en bit på väg ;)

Annars så har denna dag varit den bästa på aaaaaaaaslänge!
Börja med en sväng hem till mamma för att äntligen fixa min hemförsäkrning..
Sen åkte jag och martina till näset med massa god picknick!
Så jäääääääävla gött att sitta där och prata massa tjejsnack och
äta massa gött!

Sen blev de en spontan resa till Nora för lite Noraglass!!!!!! :D
Gjorde även av med lite pengar igen!
Men de va ju saker jag typ behöver, eller egentligen inte.
Men jag köpte skiten endå!
Så det kändes bra i alla fall :P

Meeeeeen, nora är ju för jävla mysig stad så här på sommarkvisten!

Så tack bääääästaste vännen för en sån bra dag!
Helt underbar dag!

Vi planera ju även att dra till halmstad men det får vi inte gör för min griniga
bror!
taskig!!!

Men det blir i alla fall kolmården i sommar!
Och håller mina tassar (som martina säger) att vi åker till tyskland med!
Vore jävlans roligt faktiskt! :D


Nu tror jag att jag fått med allt!

Måste ju även gratta Erica som fyller 22 år i dag! GRATTIS!! :D

Nu ska jag göra nått annat!
Hej!!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-05-02 22:43:30

Va söt du är älskade vän! <3

Postat av: martina

Publicerad 2012-05-03 08:06:20

tusen tack för en toppendag, det måste vi snart göra om ! underbara människa ! <33

Postat av: du vet vem?

Publicerad 2012-05-04 19:18:00

snälla underbara söta människa!

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-05-05 19:00:16

LOVE!!!!!!! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela