jeaanetteee

22 Maj

Publicerad 2012-05-22 10:52:11 i Allmänt,

Ja, här va det dåligt uppdaterat minsann!
Kan ju tyvärr inte skylla på nån annan så jag får ta det här på mina axlar! :p

Hade tänk gå upp i tid och dra ut på en PW i morse, bara för att det är så jävla fint väder!
Men tänka sej, jag somna om!
Som vanligt!!!

Vakna vid tjugo över nio.
Slängde in en maskin tvätt, som jag hoppas är färdig snart så
jag kan slänga in skiten i torktummlaren!

Sen ska jag knalla bort till martina, som jag inte träffat på typ
1 och en halv vecka! panik hallå! :P
Ska blir trevlans att byta några ord med den bruttan igen :)

I eftermiddag ska jag nog städa här, för det ser seriöst ut som om några slagits här!
eller så ser det ut som att jeanette plockat ner massa saker och inte ställt tillbaka skiten
där dom hör hemma.
Kan ligga några sanningen ord i det :P

Nepp, kolla om tvätten är klar!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela