jeaanetteee

24 Maj

Publicerad 2012-05-24 18:17:39 i Allmänt,

Vilken underbar jävla dag!
Helt otroligt va varmt det är ute!
får lite utomlandsfeeling här ;)

Men min torsdag har varit riktigt bra!
Började med en frukost med emma på vårat lilla uteställe utanför huset!
Sluta med att vi satt där i 2 och en halv timme tror jag!
gött som satan! :D

Sen gick jag hem till mamma för att hämta hunden hit till mej!
På vägen dit gick jag in en snabbis på konsum,
när man kom ut igen så va det som att kliva ut i en bastu! :P
Och på vägen hem höll min lilla hund på att storkna i värmen, stackarn..

Nu ska jag snart laga lite mat här, och passa på att gosa lite
extra med vovvisen innan mamma kommer och hämtar henne :)




Lite över ett år sedan, men kungsdalen på sommaren är bland det bästa som finns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela