jeaanetteee

5 Maj

Publicerad 2012-05-05 18:59:41 i Allmänt,

Jaa, kära vänner!
Vad ska jag förtälja sen mitt förra fina underbara inlägg?
joo, har jobbat 2 kvällar, (katching, katching!)

i dag har jag varit i mammas nya lägenhet nästan hela dagen!
Sen gåade jag hem till brorsan och laga mat till la familia, snäll som jag är!
Och nu har martina åkt iväg och jobbat, mamma gick och skulle slipa lite mer
i sin lägenhet och kvar är hunden som ligger och sover, nicklas som kollar tråkfotboll och jag som sitter här :P

Men snart blire i alla fall hockey med nissepisse!
Kul :D

Jaa, vafan annars då lixom?
Kan säga att jag längtar så till nästa helg!
Ska bli så jävla kul att fira min födelsedag och att jag flyttat med BÅDA mina syskon
alla mina fina kusiner utom filip(för han är inte 18 år) och mina underbara vänner!!
Alltså, det kan verkligen bara bli fucking succé!! :D
Alla ska bli fulla och glada!
Inte ett enda jävla bekymmershelvete!!

Och bara för de så är norlie och kkv sjuka när dom skulle hit!
Varför? jag ville ju se dom ju!!!!
SKIT!!
Men vi kommer ha sså jävla kul ändå! :P

Nu ska jag slänga mej i soffan och glo på bajsfotbollen!
kul! :P




Alla ska ha en vän som du!
 Vi har våra tjafs ibland!
Men jag vet att du alltid finns för mej ändå!
Underbara bästa vän!
Puss! <3

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-05-07 19:50:06

naaaw ! vilken otroligt fin underbar vän du är ! du är bäst bäst bäst ! tack för du finns bästa ! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela