jeaanetteee

Några härliga frågor om mej!!

Publicerad 2012-11-12 20:35:00 i Allmänt,

1. Hur gammal är du? 22år

2. Hur gammal känner du dig? Jag känner mig yngre för att jag inte riktigt fattat att jag är så gammal än!

3. Vad har du gjort i dag? Varit i örebro en sväng och sen umgåtts med Martina :)

4. Vilken film såg du senast? Tsatsiki, morsan och polisen

5. Vem ringde du senast? Nicklas tror jag

6. är du besatt av någonting? Marabous bubblig choklad

7. Är du rädd för blod? Nej inte rädd direkt, eller lite rädd om det är smitta i blodet, det är ju inte så coolt.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I en data stol i mitt ganska stökiga vardagsrum

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Ehmm, nej!

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej, gud. sån skit orkar int jag hålla på med

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? svart, utan att överdriva

12. När vaknade du i dag? halv 8

13. Vilken är din favorithögtid? Måste säga julen!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Jag skulle vilja vara i Paris faktiskt!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj, vet faktiskt inte

16. Hur vill du tillbringa din pension? I ett fint hus med min man och mina barn och barnbarn!

17. Vad lyssnar du på just nu? The big bang teori från tv:n

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, klarat mej väldigt bra från sånt!

19. Vem är din favoritkändis?  Vet inte, har så jävla många!

20. Vilka världsdelar har du varit i? Europa

21. Snarkar du? Ja, ibland tror jag, men tydligen så gnyr jag i sömnen, vilket är väldigt irriterande säger folk!

22. Vilket stjärntecken är du född i? Oxen

23. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad!!

24. Vad sa du senast? -Hejdå! Vi ses på onsdag!

25. Hur många gånger har du flyttat? 6 gånger tror jag

26. Senaste filmen du såg på bio? Skyfall, inte min smak alls, men helt ok ändå :)

27. Vad åt du till frukost? Rostbröd och cappuccino
 
28. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då va jag 12 år, gick i 6:an på oxbacksskolan i södertälje :)
 
29. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej, nej!

30. Vilken var den sista konserten du var på? Takida tror jag nog de va

31. Vad heter du i andra namn? Christina

32. Har du några husdjur? Ja, eller nja! Mamma har ju hund, men hon är ju lite min med tycker jag! För jag har ju bott med henne ju :P

33. Vill du gifta dig? Absolut!!

34. Var växte dina föräldrar upp? Pappa tror jag växte upp i Borås och mamma i Salem/Södertälje

35. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja, gick ju på teater när jga va liten så då uppträdde jag. Sen uppträdde vi med skolan nångång inför alla föräldari nån teatersal eller va fan de heter :P

36. Göteborg eller stockholm? Gillar båda städerna, men stockholm har jag ju varit mest i så säger nog sthlm :)

37. Har du sett någon dö? Jag har inte sett när någon tar där sista andetaget, men jag har ju sett folk som har varit döende lixom! och det är ju lika hemskt varje gång.

38. Har du svenskt ursprung? Mest svenskt, men även lite finskt!

39. Kan du åka skateboard? Kan inte ens stå på en lixom! men skulle faktiskt vilja lära mej :)

40. Nämn någon du beundrar och varför? Min mamma! Bara därför!

41. Har du gröna fingrar? Herregud nej! glömmer ju att vattna skiten!

42. Har du svimmat någon gång? Ja, 3 gånger!

43. Har du, eller har haft, något smeknamn? Alla kallade mej för nettan när jag va liten, nu kallar dom flesta mej för Janet eller kort och gott Jeanette

44. Vilken är din favoritrestaurang? Älskar Grekiska kolgrillbaren i Örebro!

45. Är du bra på att laga mat? Helt okej, men jag tycker att de är kul att laga mat så jag ska nog bli bättre på de :)

46. När och varför var du på sjukhus senast? Alltså jag har ju haft praktik på sjukan för ett par år sen, men senast jag va på sjukan för att ja va sjuk va nog när jag va liten, typ nått år och jag slutade andas.

47. Vilket är ditt drömyrke? Vet inte! Men jag skulle vilja jobba med film eller nått faktiskt

48. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Inte stekta ägg! Men jag gillar både lös och hårdkokta ägg :)

 49. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Skulle vilja uppleva studenten igen!

50. Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg i sängen och funderade på att gå upp!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela