jeaanetteee

natten!

Publicerad 2012-11-06 23:44:43 i Allmänt,

Oj, vilken tressigt packad dag jag har haft!!!
Först, så fixa ja en ny mobilladdare, så nu änligen kan ni ringa mej igen!
Yeeeey, kul för er!!
Sen in en sväng på nille och där köpte jag finfina ljus till min nya godjul ljusstake!
Värsta fina med glitter och grejer!
 
Sen så för första gången i mitt liv och säkert märtas liv också så bakde vi cupcakes med frosting och allt!
Fasen va gott de blev!
Inte så fina kanske men insidan som räknas ju! ;)
 
Sen blev de god tisdagsmiddag hemma hos mamma!
De uppskattas ju alltid.
Mammas mat är ju alltid mammas mat lixom :)
 
Nu ska märta åka hem och sova och jag ska nog göra desamma!
 
Så natti på er folket!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela