jeaanetteee

26 Oktober

Publicerad 2012-10-26 09:43:25 i Allmänt,

Jag som hade bestämmt i går att jag skulle få sova hur länge jag ville i dag!
Och så vaknar jag 20 över 7 av att typ 100 poliser eller ambulanser eller va de va som tuta och körde nånstans!
Jaha, tack sa jag och klev upp!
Kunde ju inte somna om såklart!
 
Igår åt jag för första gången en lyckokaka från kinarestaurangen!
Det stog: your skills will accomplish what the forse of many others cannot.
Då undrar ju jag genast va de är för skills?
Jisses, kan jag stoppa krig eller what?
 
Sen kolla jag och Martina på snövitfilmen med kristen stewart,
fakstiskt völdigt bra!
Blev lite förvånad, inte tråkig en sekund fan!
 
Nu blire duschen och sen ladda för en kväll med festligheter med jobbet!
^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela