jeaanetteee

3 Oktober

Publicerad 2012-10-03 12:48:51 i Allmänt,

Toodeloo!!
Har precis och just diskat upp lite disk och nu ska jag dammsuga och skura ugnen!
Kul onsdag? inte direkt!
Men de måste ju göras, så varför inte passa på i dag när jag har all tid i världen?
 
Och nu tycker jag att det inte finns någon återvändo flickor och pojkar!
Vi ska till tyskland, om jag så måste gå dit med en kärra och släpa hem all alkohol ensam!
Även lilla nisseponken har körkort nu så alla kan köra, som sagt ingen återvändo!
Jaja, vi får väl se om jag lyckas övertala alla?
Säkert inte, men jag vill, vill, vill!!!
 
Ugnen kallar!
 
 
Om jag fick önska precis vad som helst just nu,
då skulle jag önska att min hund kunde köra bil
så hon kunde komma hit!
För jag orkar inte gå och hämta henne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela