jeaanetteee

dement?

Publicerad 2012-10-01 12:47:13 i Allmänt,

Glömde ju skriva i förra inlägget det jag egentligen skulle skriva ju!
Håller jag på att bli demet och gammal på riktigt eller?
 
Jo kära medmänniskor!
Som dom flesta säkert redan vet så är det ju mysteriet på greveholm som är årets julkalender.
Men såklart nyinspelat!
Så jag kommer sitta bänkad, precis som jag gjorde förra året och titta!
Och jag hoppas verklgen de blir lika bra som den första greveholm.
Men det tror jag knappast, men man kan ju alltid hoppas :D
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-10-01 17:27:43

Åh va kul att den blir kalender igen.. Då ska jag verkligen titta :-D

Postat av: j

Publicerad 2012-10-01 18:46:37

eller hur! jag med!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela