jeaanetteee

kväll, kväll

Publicerad 2012-10-18 21:29:13 i Allmänt,

Nu har jag gjort mitt för i dag!
Jobbat och grejat!
Nu tänkte jag ta på mej min underbara onepiece och krypa ner i soffan med lite varm obo'y!
Fyfan va gött!
 
Har även hittat en bil igen som jag funderar lite på!
Va hade en sån bil när jag va liten, så de är lite nostalgi över de hela!
Och jag kommer ihåg att john sa att den bilen va så bra!
Men i så fall så måste jag låna pengar och jag är ju inte så jättesugen på direkt! :/
Ska prata med mamma och höra vad hon säger, för jag vill ha en bil!
Allt underlättar så jävla mycket!
Och dessutom är jag skyldig martina så jävla många skjutsningar ! ;)
 
Jaa, vi får se! Men en bil måste jag skaffa snart i alla fall!
Fan att man inte kan vara rik!
 
Tänk att åka omkring i den här!
Skulle jag inte tacka nej till
 
Min andra drömmis!
Tyvärr har ju då martinas päron snott den ifrån mej!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-10-19 11:13:54

skaru köpa bil ? fan vad gött =)

Postat av: martina

Publicerad 2012-10-19 11:19:45

välj den nedersta, Renault är en MYCKET BRA bil ! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-19 12:54:16

ja, jag funderar på det i alla fall! Har ju lixom harft körkort över 1 år.. ja, love reanult!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela