jeaanetteee

15 September

Publicerad 2012-09-15 13:48:55 i Allmänt,

Lördag och jag är sjuk.
Fick ont i halsen i gårkväll och i morse när jag vakna så hade jag skitjävla ont i halsen
och allmänt seg i huvudet!
Jävla skit, har inte tid att bli förkyld vafasen!!
 
Har även min lilla anniepuff här i dag igen, hon fick syn på en hund på tv:n och sen va hon fast där ;)
Mysigt med lite sällskap! :)
Igår blev de kvällsmys hemma hos mamma, monica är ju här så det blev mest tjejsnack hela kvällen!
Inga fel! :)
 
Fick även goda nyheter om att min moped är såld!
Skit bra!
Trodde jag skulle få skrota den faktiskyt med tanke på att den inte vill starta.
Men det är tur det finns folk som vill mecka.
Så fick en ganska bra slant för det lilla åbäket :)
 
Gamla Bettan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela