jeaanetteee

8 April

Publicerad 2013-04-08 10:22:05 i Allmänt,

Så va min lilla jobbhelg över!
Eller egentligen så slutade den klockan 2 i går, men då orka jag inte blogga :P
Jag hade planerat in en liten sovmorgon i dag, men jag vakna klockan 7, så blev inte mycket med de!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire frulle till en film!
Älskar den starten på morgonen :)
 
Annars fick jag ett roligt sms av martina i går, hon undra om jag ville hänga på till Säter i början på maj och kolla in det gamla mentalsjukhuset där!
Jävligt creapy, men samtidigt väldigt intressant tror jag! :)
Kommer nog hålla martina hårt i armen !! ;)
 
Nej, duschen kallar fan!
 
Snart öppnar NORA!! :D
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2013-04-08 16:06:49

ska bli riktigt fräsigt =)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-04-08 20:31:48

ja faktiskt!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela