jeaanetteee

1 Februari

Publicerad 2013-02-01 14:17:12 i Allmänt,

Första februari och det är solsken på himlen! Fan va jävla fucking undebart!!!
Har tvättat lite, städat lite och plockat!
En vanlig fredag alltså!
 
Sen är jag så galet sugen på att skaffa hund..
Satt och titta på nån hundhemssida, för jag vill nog gärna köpa en hund som verkligen behöver ett hem.
Men om jag nu bestämmer mig för att köpa en hund så får det bli efter hela norgegrejen, och jag måste se till så mamma kan vara hundvakt ibland.
Men anyway, jag hitta några sjukt fina små hundar, eller små och små va dom kanske inte!
En siberian husky som hette diesel, så himla fiiin! Som jag nu är kär i!
 
Samtidigt vill jag inte ha nån hund, för man saknar dom ju så mycket när dom inte finns längre!
 
Jaja, skitsamma! Nu ska jag fixa lunch och tänker över mina tankar ordentligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela