jeaanetteee

kväll

Publicerad 2013-02-19 21:02:15 i

Nu har jag stökat klart för idag!
Jag och märtis har ju inte setts på så länge så vi hade mycket att ta igen! Förhoppningsvis är vi snart lediga på samma dag så vi kan träffs lite längre :-)

Jag har även gjort klart mitt vardagsrum nu.
Trodde inte att jag skulle orka flytta på min tv-bänk. Men jag prova och tillslut flytta den på sig :-D Underbart Jeanette!!
Det enda som fattas härinne nu är en ny grå chillifilt med amerikanska flaggan, sen är det komplett ;-)

Nu blir det tvhäng en stund!




Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2013-02-20 14:28:04

mer umgänge till folket liksom ! =) vart ju fan asbra med våra gamla soffisar ! =)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-02-20 19:23:43

men verkligen!!! Återanvändning is the shiit!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela