jeaanetteee

24 Mars

Publicerad 2013-03-24 12:54:48 i Allmänt,

"kodnamn Lisa" va ju lätt den bästa falkfilmen tyckte jag.
Iofs så kommer jag inte ihåg dom allra första filmerna, men den sista va i alla fall väldigt bra!
Den tycker jag att ni ska se! :)
Grekiska va också så jävla gott!
Lamm och skitgött ris! mumma!! :)
 
Nu tänkte jag härma martina och vårstäda lite! Dock har jag inga nya gardiner att byta till, men sen är jag ganska så jättenöjd med dom jag har :)
Plocka in vinterskorna och ställa fram vårskorna, för om det fortsätter såhär så är det nog ingen snö kvar!
Och då kan jag börja använda mina nya björnborg skor!! :D
 
Sen ikväll kommer kära mamma hit på en bit mat :)
 
Skön Söndag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela