jeaanetteee

25 Mars

Publicerad 2013-03-25 10:39:23 i Allmänt,

Snart, snart, snart är det April!!
Och då är det ju vår på riktigt!
Bara några dagar kvar nu :)
 
Jag började i alla fall denna härliga vårdag med en promi med mamma och annie.
På vägen hem hoppa jag in en snabbis på maxi så nu är det rätt fullt i mitt kylskåp igen! Gött :)
Annars så va de tänkte att jag skulle till mamma i kväll, umgås med familjen och äta våfflor, men det får jag hoppa för jag måste jobba!
Det slår fan aldrig fel!
Jämt när man har nått inplanerat så dyker det upp jobb.
Men, jag måste ju betala mina räkningar så! :)
 
Nu ska jag fortsätta med dagen! hej!
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-03-25 10:59:36

Åh vilken gammal bild :)
Vi måste fika nån dag. Och festa nån helg, är så himla sugen!! :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-27 10:35:55

hah ja då va man inte gammal inte! Självklart måste vi de!! :)

Postat av: Erica

Publicerad 2013-03-27 12:26:30

Vi flyttar ju snart. Så vi får ha en inflyttningsfest nån gång :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-27 12:48:58

men det tycker jag erica! jag vill ju se nya lägenheten ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela